Wednesday, June 8, 2011

Boleh idok teman nak nulis surat ni kat boss teman???

Daripada: Azma 
Kepada: Encik Boss
Encik Boss, macam mana saya nak wat keje ni ???? Kontraktor tu sungguh2 telah mengganggu kosentrasi saya nak wat fail-fail neh....Dengan abuknya, dengan bunyi yang mengilukan kontraktor tu gesek-gesek kertas pasir....adeh Boss...
Saya tak sanggup nak tutup mulut seksi saya sepanjang 3 bulan ni la Boss....hilanglah aset saya yang paling berharga cenggini Boss...Alahai..... 
Susahla saya nak makan jajan kegemaran saya ni Boss??? Kalau ngantuk baca fail, jajan nilah yang tulun saya bukak mata Boss...   
Boss....Apa kata, saya wat fail-fail nikat rumah je boleh tak boss? 
Kawan sorang tu dah admitted semalam, jangkitan paru-paru tau...

Sekian, Terima Kasih.

Berkhidmat untuk negara,
Azma

No comments:

Post a Comment